جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، یک ایستگاه‌ متروی توکیو در ژاپن فناوری‌ را به کار گرفته است که ارتباط بین کارکنان ایستگاه و بازدیدکنندگان خارجی و همچنین افرادی که مشکل شنوایی دارند را بهبود می‌بخشد.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، شرکت متروی سئول، پایتخت کره جنوبی اعلام کرد به عنوان یک پروژه آزمایشی برای رفع مشکل ازدحام جمعیت در ساعات شلوغی صبحگاهی، صندلی‌های برخی واگن‌های خط شماره ۴ مترو حذف شده‌اند.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، تعدادی از شهرهای آلمان در ادامه برنامه‌های این کشور برای کاهش ترافیک و ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست، اجرای طرح تازه‌ای را آغاز کرده‌اند که بر مبنای آن به شهروندانی که حاضر به تحویل گواهینامه رانندگی خود به نشانه امتناع از رانندگی باشند، کارت اشتراک نامحدود برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعطا می‌شود.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، انجام سفرهای نامحدود داخلی در آلمان با خرید اشتراک ماهانه‌ ۴۹ یورویی امکانی است که دولت این کشور از دوم مه سال جاری میلادی (۲۰۲۳) برای شهروندان فراهم کرده است.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، مقامات کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس‌های مسافربری خودران را در سئول، پایتخت این کشور راه اندازی کردند.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، مقامات محلی شهر کویمبرای پرتغال، دانش‌آموزان مدارس محلی را برای اصلاح رفتارهای نادرست ترافیکی بزرگسالان به کار گرفتند.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، گروهی از هکرها به شرکت تاکسی اینترنتی یاندکس اینترنت حمله کرده و باعث ایجاد ترافیک در منطقه ای از شهر مسکو شدند.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، مدیرکل دفتر تجاری‌سازی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای مذاکره با روس‌ها اجرایی سازی قرارداد وام راه‌آهن گرمسار-اینچه‌برون تا پایان سال است و می‌توان با اجرای این پروژه اتصال مرز ریلی اینچه‌برون به شبکه ریلی کشور را پر ظرفیت‌تر کرد.

به گزارش گروه اخبار بین الملل، بایدو، موتور جستجوی چینی، مجوزهای لازم برای فعالیت تاکسی رباتیک های بدون راننده در جاده های ۲ شهر چین را دریافت کرده است.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، مدیر مرکز مطالعات ایران و ترکیه در یادداشتی از استمرار روند مخرب تورم در ترکیه و تضعیف تراز تجاری این کشور همسایه خبر داد.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، سوئیس قصد دارد به زودی سیستم حمل و نقل زیرزمینی احداث کند که قادر به جابه جایی کالاهای مختلف در وسایل نقلیه برقی با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

به گزارش گروه اخبار بین الملل تهرانی نیوز، براساس گزارش مراکز فروش مواد سوختی در کابل، هر لیتر گازوئیل در کابل به قیمت ۱۱۸ افغانی و هم لیتر بنزین نیز به ۹۸ افغانی به فروش می‌رسد.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر اعلام کرد: بخش دریایی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بوشهر تا پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه حمل و نقل بین المللی تهرانی نیوز، امروزه مرزها نقش بی‌بدیلی را در صادرات، واردات و ترانزیت کالا دارند که با رویه های مختلف حمل و نقل دریایی، ریلی، جاده‌ای و هوایی محقق می شود.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز،مشکلات زنجیره تامین قطعات، تقریبا همه خودروسازان بزرگ در آمریکا را زمینگیر کرده است. جنرال موتورز (GM)، تویوتا و سایر خودروسازان در سه ماهه آخر به دلیل ادامه مشکلات زنجیره تامین در کاهش موجودی، با رکود شدیدی در فروش خودروهای خود در آمریکا مواجه شده اند.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، فعال صنعت حمل و نقل گفت: با اتصال چابهار به راه آهن سراسری و نیز تکمیل راه آهن رشت-آستارا می توانیم کریدور شمال-جنوب را فعال کنیم و به کانال سوئز خشک منطقه تبدیل شویم.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز،در حالی نخست وزیر عراق امروز وارد تهران می شود که در کنار مسائل سیاسی، مطالبات اقتصادی ایران ازعراق خصوصا همکاری عراق در احداث راه آهن شلمچه-بصره باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز،طرح منطقه هوای پاک توسط دولت بریتانیا در شهر بیرمنگام، سومین شهر بزرگ این کشور به اجرا در آمده است و ضمن سرمایه‌گذاری برای استفاده از خودروهای با سوخت پاک، مشوّق‌هایی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز،مسافران مترو در شهر مسکو بزودی قادر خواهند بود با سیستم تشخیص چهره از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز، وزارت خارجه قطر در واکنشی بی طرفانه حمله به نفتکش در سواحل عمان را محکوم کرد و خواستار توسل به قوانین بین المللی شد تا اطمینان حاصل شود که چنین حملاتی در آینده تکرار نخواهد شد.