جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، پلیس راهنمایی و رانندگی به دنبال انتشار خبری مبنی بر «افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی» این موضوع را تکذیب کرد و توضیحاتی را ارائه کرد، توضیحاتی که نشان می‌دهد که منظور از افزایش ۵۰۰ برابری در واقع افزایش ۵۰۰ درصدی یا همان پنج برابری بوده است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تعداد وسایل نقلیه کشور به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است که باید ساماندهی شوند.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس صدور گواهینامه راهور فراجا گفت: طبق مصوبه سال ۱۳۹۷، برای کسانی که قصد شرکت در پایه‌های مختلف گواهینامه را دارند هیچ الزام و اجباری برای شرکت در کلاس‌های آموزش نظری نیست و کاملاً اختیاری است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید که تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسواران در ۳ ماهه امسال گفت: در بررسی کروکی‌ها، بیش از نیمی از رانندگان متخلف فاقد گواهینامه هستند.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت کلی به دو موضوع ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد‌ها تقسیم می‌شود.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از پیگیری پلیس برای افزایش مبلغ جرائم تخلفات حادثه‌ساز رانندگی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، پلیس از روز شنبه طرح برخورد با کشف حجاب را آغاز کرده که یکی از موارد آن برخورد با کشف حجاب در خودروهای سواری است، اما سازوکار این اقدام پلیس چگونه است و چطور می‌توان به آن اعتراض کرد؟ موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی را در خصوص آن ارائه کرده است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، مرکزاطلاع رسانی پلیس : حفظِ امنیتِ بازیکنان وتماشاگران از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاهها میباشد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سهمیه شهر جدید پرند از طرح نهضت ملی مسکن ۲۷ هزار واحد است که تا کنون برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته است.

به گزارش گروه اموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، شرکت متروی تهران قصد دارد به منظور آشنایی هرچه بیشتر آینده‌سازان کشور با صنعت ساخت راه‌آهن ریلی زیرزمینی در کلانشهرها، مباحث آموزشی را به میان دانش‌آموزان مدارس پایتخت بیاورد؛ در این زمینه بروشورهای اطلاع‌رسانی و فیلم آموزشی تاریخچه صنعت مترو در کشور نیز تهیه و آماده ارائه به علاقمندان است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تمدید طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی خبرداد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای طرح "کتاب در گردش" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در متروی تهران خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، سرهنگ "احمد کرمي اسد" رئيس مرکز صدور گواهينامه پليس راهنمايي و رانندگي فراجا با اشاره به رانندگي بدون گواهينامه با موتورسيکلت هاي برقي و موتورسيکلت باحجم کمتر از 50 سي سي اظهار داشت: بعضا مشاهده مي شود عده اي با موتور سيکلت با حجم کمتر از 50 سي سي و يا موتورسيکلت هاي برقي اقدام به رانندگي بدون داشتن گواهينامه مي نمايند که بر خلاف قوانين و مقررات است.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی دو استان و ترافیک نیمه سنگین در سه آزادراه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ترافیک پرحجم در سه محور مواصلاتی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی پنج استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در پنج محور مواصلاتی و بارش باران در محورهای دو استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای شش استان کشور خبرداد.