جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت روز شوراها، از دعوت رسمی شورای ششم برای حضور تمامی اعضای ادوار شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی روز یکشنبه آینده خبر داد و در این خصوص، گفت: در این جلسه مسائل روز تهران را مرور خواهیم کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح رصد نشان داد برآوردن یک نیاز کوچک محله ای با هزینه ای اندک و متناسب با خواست شهروندان می تواند به اندازه یک کلان پروژه که هزینه های هزار میلیاردی در بر دارد تاثیر گذار باشد و رضایتمندی ایجاد کند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۱ منطقه در سال قبل پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه ها داشتند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران را ارائه کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از روند طی شدن مراحل آزمایشی قطار ملی مترو برای ورود به ناوگان خبر داد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ورود واگن‌های مترو به کشور تأکید کرد: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران از رفتار جوانمردانه نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل تشکر کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که باید بسته عملیاتی حمله شب گذشته ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا تدریس شود.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که ابراز شادی مردم بعد از گوشمالی اسرائیل نشان می‌دهد که ایران طرف حق ایستاده است.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای شهر تهران گفت: اسرائیل آغازگر یک تجاوز به خاک ما یعنی کنسولگری کشورمان در سوریه بود؛ لذا باید تنبیه می‌شد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به نیازهای اجتماعی افراد دارای معلولیت ذهنی تاکید کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زلزله بیخ گوشمان است، گفت: بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد و با گاز تریلی هم خراب می‌شوند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه تأکید کرد: این جنایت بزرگ قطعاً با پشتیبانی آمریکا انجام شده و به زودی تنبیه سختی در انتظار این شیاطین خواهد بود.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران تغییرنام ۲۰ معبر و یک مجموعه ورزشی در پایتخت را به تصویب رساندند.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران بر لزوم بارگذاری مصوبات کمیته هوشمندسازی در سامانه شفافیت تأکید کرد.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حل معضل ورود واگن‌های مترو از سوی وزارت کشور گفت: مایه تأسف است که ماه‌ها از انعقاد قراردادها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.