جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه باغ کتاب 12 تیر افتتاح می شود، گفت: جای نمایشگاه دائمی کتاب در تهران خالی بود.

 

مجتبی عبداللهی در خصوص اثرات باغ کتاب بر جامعه، اظهار داشت: با توجه به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی که در سطح شهر انجام شده است، جای نمایشگاه دائمی کتاب خالی بود.

وی با اشاره به اینکه باغ کتاب 12 تیر ماه افتتاح می شود، افزود: تهران به مجموعه فرهنگی ای که نیازهای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را یک جا گردآوری کرده باشد نیاز داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه با امکانات علمی موجود در باغ کتاب، دوره های آموزشی تاثیرگزاری می توان برگزار کرد، گفت: مجموعه باغ کتاب با طراحی زیبا، مدرن و تجهیزات کامل ساخته شده است. این مکان با ویژگی های خوبی که دارد اثرات مطلوبی بر یادگیری کودکان و نوجوانان می گذارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه تمام اعضای خانواده می توانند اوقات خوبی را در باغ کتاب بگذرانند، عنوان کرد: این مجموعه به طور قطع سرانه مطالعه کتاب را افزایش می دهد و در آموزش علوم به بچه ها موثر خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: