جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 تير 1396     
با آغاز اجرای طرح جهادی در شمال شرق تهران :
مشکلات ترافیکی محلات شمال شرق تهران رفع می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: با آغاز طرح جهادی افزایش ایمنی تردد در معابر ،علائم ترافیکی در 65 محور محلات مهران و کاظم آباد ترمیم ، بهسازی و مناسب سازی شد.

 

مهدی اناری با بیان این مطلب گفت: طرح جهادی سال 96 منطقه 4 با مشارکت واحد های نواحی 9 گانه و با هدف شناسایی معضلات و رفع مشکلات ترافیکی با مشارکت شورایاران در دستور کار قرار گرفت و در نخستین محله ، معابر محلات مهران و کاظم آباد مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله این اقدامات ترافیکی در این محلات نصب استوانه به منظور جلوگیری از تصادف با جناقی های و نصب تابلو هشدار به رانندگان علی الخصوص در شب هنگام جهت تعیین مسیر و جلوگیری از برخورد با تجهیزات ترافیکی موجود در بزرگراه های محلات مهران و کاظم آباد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اینکه آگاهی شهروندان از وضعیت عملکردی معابر علی الخصوص تغییر جهات از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: تابلوهای ترافیکی ، هشدار دهنده در 65 محور ناحیه نصب شد و پس از نصب توسط راهور منطقه اعمال قانون می شود.

وی افزود: همچنین به منظور سهولت در تردد شهروندان المانهای ترافیکی، تابلو کنترل سرعت به همراه محدودیت سرعت در بزرگراه های ناحیه یک ، اصلاح زاویه دید تابلوی اسامی، هرس درختان جهت اصلاح زاویه دید تابلوها در خیابان های اصلی و فرعی نظیر رحیمی، بنی هاشم، شهید عراقی و ... در دستور کار قرار گرفت.

اناری در پایان گفت: بازدید شناسایی نقاط دارای گره ترافیکی و پرحادثه در خیابان استاد حسن بنا تا سه راه پیاله، مرمت و بازبینی عملکرد چراغ های راهنمایی در تقاطع خیابان عراقی با خیابان خواجه عبداله انصاری و نگهداشت سرپناههای ایستگاه های حمل و نقل عمومی در ناحیه یک مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: