جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
با هدف حمايت از نيازمندان اجرا شد :
اجراي غرفه بازيافت مهرباني در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه دو از اجراي غرفه بازيافت مهرباني در منطقه دو با هدف حمايت از نيازمندان خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام اين خبر گفت : به منظور ارتقاء سطح مشارکت های اجتماعی شهروندان، ایجاد حس دلگرمی و همراهی عموم جامعه نسبت به مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی اداره مدیریت پسماند منطقه نسبت به نصب و افتتاح غرفه بازيافت مهرباني در بوستان شهرآرا اقدام نمود.

وی افزود : در اين طرح پسماندهای بازيافتي شهروندان جمع آوري و به ازاي مبلغ آنها، اقلامی براي نيازمندان تهيه و بين اين افراد توزيع مي شود.

وي خواستار حمايت از اين طرح براي کمک به نيازمندان شد و گفت: در همين راستا شهرونداني که تمايل به مشارکت در طرح را دارند مي توانند به عنوان حاميان طرح بازيافت مهرباني به غرف بازيافت مراجعه و با تحويل پسماندهاي خشک خود از نیازمندان حمایت کنند.

جعفری يادآور شد: اطلاع رساني لازم درخصوص اين طرح از طريق نصب بنر در غرف بازيافت انجام شده و قبوضي نيز براي تحويل رسيد اقلام بازيافتي به شهروندان ارائه می گردد.

معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه در ادامه با بيان اينکه همواره مشارکت و تعامل توام با انگیزه در هر جمع و گروهی راه رسیدن به اهداف مورد نظر را هموار کرده و انسجام هر چه بیشتر حلقه های همکاری رسیدن به مقصد را سرعت می بخشد.

جعفری ضمن دعوت شهروندان به کاهش تولید پسماند، تفکیک در مبدا و مشارکت و تعامل همه شهروندان در کلیه طرحهای جاری از جمله طرح مذکور را عزم و تصمیمی مهم در راستای تحقق آسمان آبی و زمین پاک اعلام کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: