جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 شهريور 1396     
نگهداشت عمرانی معابر و شریان‌های ارتباطی در منطقه 8

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛طرح فوریتی نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در شرق پایتخت اجرایی شد.

 

 ماندگار معاون فنی و عمرانی منطقه گزارش عملکرد عملیات نگهداشت معاونت فنی وعمرانی را تشریح کرد و گفت: نگهداشت عمرانی معابر و شریان‌های ارتباطی به عنوان بخش مهمی از سرمایه‌های شهر بوده و از اهمیت بالایی برخودار است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس اجرای طرح نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ در اولویت اجرایی همه معاونت ها و نواحی سه گانه شهرداری منطقه 8 قرار گرفت.

ماندگار گفت: نگهداشت مناسب زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های تردد در محلات با اهدافی چون ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی شهری موضوعی است که با نتایجی چون سهولت و ایمنی بسترهای حرکت و فعالیت و آرامش روانی و ایمنی خاطر شهروندان ارتباط تنگاتنگ دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8 افزود: توجه به کاهش صحیح هزینه‌ها در مباحث عمرانی شهری می تواند ضمن جلوگیری از اتلاف منابع مالی به پیشبرد صحیح برنامه ریزی‌های شهری کمک شایانی نماید و بدین منظور با هزینه مالی اندک در خصوص نگهداشت معابر می توان از هزینه‌های کلان تخریب و بازسازی کلی آن جلوگیری نمود.

وی افزود: نگهداشت شهر که بیشتر ماهیت فنی و عمرانی دارد با اقداماتی در خصوص زیر ساخت‌ها و شبکه‌های مکمل حمل و نقل همراه بوده و حاصل آن روان سازی عبور و مرور، ایمن سازی محیط شهری در قبال مخاطرات فیزیکی، تسهیل در تردد عابرین پیاده و گروه‌های خاص از قبیل کم توانان جسمی و حرکتی، سالمندان و نیز روان سازی ترافیک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: