جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 شهريور 1396     
افتتاح خط تراموای توسعه یافته در تالین

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، مراسمی در تالین پایتخت استونی برگزار شد و فعالیت اولین تراموا در ایستگاه آینده ریل بالتیکا در اولمیسته به سمت فرودگاه لنارت مری تالین جشن گرفته شد.

مسیر توسعه یافته شبکه تراموای 39 کیلومتری این شهر از روز 1 سپتامبر به طور کامل به بهره برداری می رسد البته کارهای کوچکی همچون محوطه سازی آن همچنان نیاز به تکمیل دارند. قطارهای تراموا در این خط در ساعات اوج شلوغی هر 6 دقیقه وارد ایستگاه خواهند شد.

ساخت این مسیر توسعه یافته 1.5 کیلومتری که شامل 150 متر تونل زیر زمینی و یک جاده چهار لاینه می شود، در ماه اوت 2016 آغاز شده بود. این پروژه هزینه ای 11.5 میلیون پوندی در بر داشته که 85 درصد آن به عنوان بخشی از پروژه ریل بالتیکا از طریق CEF تامین شده است. 15 درصد باقی مانده این بودجه نیز توسط خود شهر تالین تامین شده است.

مدیر پروژه ریل بالتیکا در وزارت امور اقتصادی و ارتباطات استونی، Kristjan Kaunissaare اظهار داشت: "این خط تراموای جدید که اکنون در پایانه مسافری اصلی ریل بالتیکا در اولمیسته و مرکز تالین به فرودگاه متصل می شود، اولین نتیجه مشهود ریل بالتیکا، پروژه زیرساخت قرن در استونی است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: