جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 شهريور 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دوخبر داد :
حفظ و نگهداری باغات فرحزاد و اسلام آباد از برنامه های اصلی منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه عملیاتی فضای سبز برای حفظ و نگهداری باغات فرحزاد و اسلام آباد خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : برنامه ریزی ایجاد تشتک ، آبیاری ، علفتراشی و پاکسازی باغات اسلام آباد و فرحزاد را یکی از طرح های درحال اجرادر منطقه دو میباشد و خوشبختانه هم اکنون در قالب حفظ کاربری فضای سبز ، به این طرح جامه عمل پوشانده شد که آماده سازی فضای سبز ودفع آفات در باغات منطقه آغاز شده است.

وی افزود : وظیفه اصلی اداره فضای سبز منطقه حفظ و حراست از درختان و باغ های موجود است، در همین راستا جهت نگهداشت فضای سبز و حفظ باغات از شهروندان درخواست داریم، در صورت مشاهده باغ هایی که در حال خشک شدن هستند با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل و موارد را اعلام کنند تا نسبت به آبیاری و رسیدگی آنها اقدام شود.

جعفری با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از کاربری های فضای سبز و احیای باغات قدیمی یکی از اساسی ترین رویکردهای حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست است، اظهار داشت: احیا و ساماندهی باغات محلات در راستای ایجاد مناظر چشم نواز و زیبای طبیعی و رفع آلودگی هوای شهر، عملیات از سوی تلاشگران اداره فضای سبز منطقه هماهنگی همه جانبه بسیار قابل تقدیر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: