جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 شهريور 1396     
با اجرای طرح سوم مدرسه آماده در مدارس منطقه22 انجام می شود؛
آموزش دانش آموزان، استحکام سازه ای و عناصر غیرسازه ای مدارس

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 22 با حضور در مدارس مهر ماندگار 1 و 2 فاز سوم طرح مدرسه آماده را در مدارس منطقه آغاز کردند.

 

با توجه به شروع فاز سوم طرح مدرسه آماده در مدارس غیر انتفاعی منطقه کارشناسان این ستاد با حضور در مدارس مهر ماندگار 1 و 2 طی نشستی مذاکراتی در خصوص اجرای این طرح در این مدارس با مدیران مدارس انجام دادند.

در این نشست کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه ضمن تشریح وظایف ستاد مدیریت بحران منطقه در موضوع پیشگیری و آموزش، نسبت به آگاه سازی و آشنایی کامل طرح مدرسه آماده و چگونگی برگزاری دوره های طرح نامبرده توضیحاتی ارائه نمودند. این نشست با هدف تعامل، همکاری و هماهنگی هر چه بهتر و مطلوب تر بین ستاد مدیریت بحران منطقه و مدارس نامبرده در راستای پیشبرد طرح مدرسه آماده برگزار شد .

 کاسه گر محمدی جانشین شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه در این خصوص بیان کرد:مدرسه آماده طرح مشترک شهرداری تهران با آموزش و پرورش است که از سال گذشته  توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طراحی شد و با اجرای این طرح ضریب ایمنی مدارس پایتخت افزایش می یابد و شروع فاز سوم طرح مدرسه آماده در منطقه 22 از مدارس مهرماندگار 1 و 2 آغاز شده و در ادامه سال جاری تمامی مدارس غیر انتفاعی سطح منطقه 22 تمامی آموزش های طرح نامبرده را فرا می گیرند.

 وی افزود: در بحث طرح مدرسه آماده ابتدا آموزشهایی به مدیران و معلمین و پرسنل مدارس داده شد و در مرحله بعد علاوه بر آموزش دانش آموزان، استحکام سازه ای و عناصر غیرسازه ای مدارس نیز حائز اهمیت قرار می گیرد. با اجرای طرح مدرسه آماده، شرایط آموزش و ارتقای توانایی و مهارت های معلمان و دانش آموزان به خوبی فراهم می شود و پیامدها و بحران های طبیعی و زیست محیطی کاهش می یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: