جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 شهريور 1396     
محورهای نمونه ترافیکی شمال تهران معرفی شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با هدف مدیریت ترافیکی در معابر پرتردد و پیچیده شمال تهران، خیابان های ظفر، دیباجی و شیخ بهایی به عنوان محورهای نمونه ترافیکی منطقه 3 معرفی شدند.

 علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در این خصوص گفت: بازنگری در تعداد Lane های ترافیکی، تصحیح خط کشی، جلوگیری از تداخل حرکتی یا افزایشی ظرفیت خیابان ها، نصب المان های ترافیکی جهت جلوگیری از پارکهای مزاحم خودرو در محورهای نمونه ترافیکی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه نصب المان های ترافیکی باعث افزایش ایمنی خودروها است افزود: در سالهای گذشته طرح تعیین محور نمونه ترافیکی آغاز و مقرر شد هر منطقه سه خیابان را به عنوان محور نمونه ترافیکی انتخاب کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 خاطرنشان کرد: خیابان های ظفر، دیباجی و شیخ بهایی به عنوان محورهای نمونه ترافیکی در این منطقه انتخاب و ضوابط کامل ترافیکی تا پایان شهریور ماه اجرایی می شود.

اسفراینی نژاد هدف از اجرای این طرح را بررسی بازخورد و ارزیابی رفتار ترافیکی شهروندان در محدوده ای است که المانهای ترافیکی آن کامل و مطابق با استانداردهای جهانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: