جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 آذر 1396     
خانواده شهدا تاج سر ملت ایران هستند

به گزارش تهرانی نیوز؛شهردار تهران با بیان اینکه «راه انقلاب، اسلام و سرافرازی و بزرگی در جامعه اسلامی ادامه خواهد داشت»، گفت: شهید حججی یک نفر نبود، بلکه یک جریان بود که در دل تاریخ جاری است. جریانی که از صدر اسلام تا امروز منشا حرکت، حرارت، شور و شهادت بوده است.

 

محمد علی نجفی عصر روز گذشته طی سخنانی در کنگره بزرگداشت "مدافعان حرم و فاتحین بسیج" که با حضور مقامات کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدای مدافع حرم در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، خانواده شهدا را تاج سر ملت ایران دانست و گفت: شهادت شهدا پاداش دلسپردگی به عالم فراتر از عالم خاکی و زندگی آنها تفسیر کامل زیست در محضر الهی بود. این جلسه نیز به عطر روح شهدای بزرگ انقلاب، به خصوص شهدای جبهه مقاومت و فاطمیون و به عطر حضور خانواده های بزرگوار شهدا معطر است. من نیز در این جلسه برای استشمام این عطر دل انگیز و تنفس در این فضای معنوی و مقدس خدمت شما رسیدم.

وی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، بهار ماه ها و هفته بسیج ابراز کرد: خوشحال هستیم که امسال این مناسبت های فرخنده با جشن پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام و شکست کامل داعش مقارن شد، به این ترتیب این جریان شرک، فساد آلود و  وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل محو شد.

 نجفی با بیان اینکه ما در اینجا گرد آمدیم تا یاد ایثارگری ها، فداکاری ها و قهرمانی های مردان خدا را زنده کنیم، یادآور شد: این افراد عزیزترین سرمایه یعنی جان خود را برای عزت اسلام و مسلمانان تقدیم کردند. ما از آنها به بزرگی یاد می کنیم؛ چراکه مایه بزرگی یاد اسلام و مسلمانان شدند و همچون سدی رسوخ ناپذیر، اجازه ندادند عوامل استکبار و صهیونیزم به بلاد اسلامی لختی خسارت وارد کرده و نفوذ کند.

 وی با بیان اینکه «شهدای مدافع حرم از هر ملت، شکل و زبان در مردمی بودن مشترک بودند»، عنوان کرد: آنها شهدایی از مردم و با مردم بودند که برای مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند. همه این اشتراکات شهدای عزیز ما نیز به واسطه نقطه مشترک اصلی آنها یعنی اعتقاد به اسلام و خداوند احد و واحد بود.

 شهردار تهران یادآور شد: ما اطمینان داریم تا زمانی که اسلام و فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد و تا زمانی که جوانان سلحشور به فرهنگ شهادت مسلح هستند، در دفاع از اسلام و مسلمانان لحظه ای درنگ، کوتاهی و قصور به وجود نخواهد آمد و گزندی به سرزمین های اسلامی وارد نخواهد شد.

 نجفی با بیان اینکه «راه انقلاب، اسلام و سرافرازی و بزرگی در جامعه اسلامی ادامه خواهد داشت»، تصریح کرد: شهید حججی یک نفر نبود، بلکه یک جریان بود که در دل تاریخ جاری است. جریانی که از صدر اسلام تا امروز منشا حرکت، حرارت، شور و شهادت بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: ما مطمئن هستیم تا زمانی که این جریان ادامه دارد، دنیای اسلام  از هر گزند و آسیبی که دنیای استکبار و صهیونیزم بخواهد برای آن ها وارد کند، مصون خواهد بود.

 وی در پایان حضور یکایک خانواده شهدا را در شهر تهران گرامی داشت و به ارواح پاک شهدای مدافع حرم درود فرستاد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: