جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
پایش زیست محیطی محله صنعتی فتح در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 از پایش زیست محیطی محله صنعتی فتح خبر داد و گفت: کارگروه پایش در این بخش از پایتخت وضعیت زیست محیطی سطح منطقه را بصورت مستمر رصد می کند.

علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین جلسه کمیته پایش با دستور کار ، پایش زیست محیطی محله صنعتی فتح با حضور کلیه اعضا برگزار شد و 9 مصوبه به همراه داشت.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی محله فتح گفت: محله صنعتی فتح با مساحت 2.9 کیلومتر مربع در محدوده بزرگراه فتح قرار گرفته و یکی از شاخصه های مهم این محله وجود کارخانه ها و بافت صنعتی بسیار مهم و نیز وجود وزارت راه و ترابری ، وزارت بازرگانی ، وزارت صنایع و سایر کارخانجات بزرگ صنعتی است  که 1172 واحد صنفی در این بخش از پایتخت مشغول فعالیت هستند.

کریمی پور افزود: در بحث مسایل زیست محیطی به واحدهای صنعتی حدود 170 اخطاریه صادر شد تا این واحدها فعالیت های خود را با رعایت موازین زیست محیطی منطبق کنند.

وی ادامه داد: بررسی خروج فاضلاب خام منازل مسکونی و بررسی عملکرد کارخانجات سطح منطقه در خصوص دفع پساب و وجود یا عدم وجود تصفیه خانه فاضلاب در این مراکز صنعتی در دستور کار مرکز بهداشت غرب تهران قرار گرفت و مقرر شد تا کارشناس این مرکز در جلسات بعدی پایش حضور داشته باشد.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: وضعیت آب شرب منطقه ، بازسازی خودروهای فرسوده سطح محدوده و تعیین و تکلیف وضعیت املاک در محله صنعتی فتح نیز جزو برنامه های پیش بینی شده کارگروه پایش بود که براساس اولویت تا پایان سال جهت بررسی و کنترل بیشتر در دستور کار قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: