جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 آذر 1396     
حناچی در بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه 22:
سهولت دسترسی به دریاچه شهدای خلیج فارس از طریق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری گفت: با بهره برداری از این پروژه امکان دسترسی شهروندان به دریاچه شهدای خلیج فارس و دسترسی محلی فراهم می شود.

 

پیروز حناچی در مراسم بهره برداری از پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، گفت: با بهره برداری از این پروژه امکان دسترسی شهروندان به دریاچه شهدای خلیج فارس و دسترسی محلی فراهم می شود.

وی با تاکید بر لزوم رویکرد مدیریت شهری و توجه ویژه به حوزه قلمرو عمومی تصریح کرد: در اجرای پروژه‌ها ضمن توجه به سرمایه گذاران و مجریان طرح‌ها باید توجه بیشتری به شهروندان شود تا پروژه ها برای رضایتمندی شهروندان تعریف و به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری توجه بیشتری به برنامه‌های توسعه قلمرو عمومی خواهد شد، افزود: حوزه عمرانی در گذشته با این ایده شروع به کار کرده بود، اما به سمت سویل حرکت کرد که در این دوره به رویکرد اولیه خود باز می گردد و برای ایجاد این ظرفیت علاوه بر سویل توجه بیشتری به خلاقیت و جاذبه به عنوان یک اصل پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا از دو مولفه خلاقیت و جاذبه برای تولید ثروت استفاده می‌شود که در دوره مدیریت جدید شهری نیز از این دو عنصر بهره خواهیم برد.

حناچی در پایان با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حال گذار از شرایط بسیار دشواری است، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم تا با همکاری، همراهی و هم افزایی این دوره با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: