جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1397     
"گنبد باستانی اینانج" شهرری با حضور مدیران ارشد پاکسازی شد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز:شهردار منطقه 20 در مراسم پاکسازی محدوده دو اثر تاریخی "گنبد اینانج" و "نقاره خانه" که با حضور فرماندار ویژه و رئیس محیط زیست شهرری برگزار شد به جلب مشارکت مردمی برای حفظ محیط زیست تاکید کرد.

 
 
سید احمد صفوی در این مراسم گفت: اجرای برنامه های نمادین پاکسازی، با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه در خصوص صیانت از محیط زیست به اجرا رسید تا با مشارکت و همراهی شهروندان و سازمان های مردم نهاد از زمین به عنوان هدیه الهی به خوبی صیانت کنیم.
 
 
 
صفوی به تداوم برنامه هایی که موجب نهادینه شدن فرهنگ حفظ محیط زیست می شود، تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، برنامه های هفته زمین پاک امسال با محوریت آثار میراثی شهرری برنامه ریزی شده است تا علاوه بر اجرای فعالیت های زیست محیطی، زمینه آشنایی با ظرفیت های گردشگری این منطقه تاریخی شناسانده شود.
 
 
 
وی به ویژه برنامه های آموزشی درمدارس و مراکز فرهنگی نیز اشاره کرد و ادامه داد: پاکسازی دژ رشکان، قلعه گبری، آتشکده ری و بوستان جانبازان نیز از دیگر برنامه های هفته زمین پاک است که با مشارکت شهروندان طبیعت دوست انجام می شود.
 
 
 
هدایت الله جمالی پور فرمانده ویژ شهرری نیز ضمن قدردانی از ابتکار شهرداری منطقه 20 و محیط زیست شهرری برای برپایی این مراسم گفت: مردم را باید برای حفظ محیط زیست تشویق کرد و فرهنگ سازی این مهم بسیار ارزشمند است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: