جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های بهشتی و مطهری

به گزارش  گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 از راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خبرداد.

 رضا نگهبان شهردار منطقه 7 با اعلام مطلب فوق افزود: ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان برای دسترسی آسان ، کاهش ترافیک و همچنین افزایش سرعت وسایل نقلیه امدادی و انتظامی از جمله اهداف راه اندازی این خطوط ویژه اتوبوس است.

وی  در ادامه از مزایای ایجاد خط ویژه اتوبوس به کاهش زمان انتظار مسافران در ایستگاها و افزایش ایمنی و امنیت مسافران و سرعت وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد با توجه به واقع شدن منطقه 7 در قلب پایتخت و تجمع بسیاری از ادارات دولتی در آن و همچنین وجود ترافیک ، راه اندازی خطوط ویژه اتوبوس را در دستور کار خود قراردادیم.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های شهید بهشتی و شهید مطهری تا پایان سال راه اندازی خواهد شد اظهار داشت: عملیات مسقف شدن ضلع جنوبی شرقی پایانه تاکسیرانی سیدخندان نیز آغاز شده و تا پایان بهمن ماه به اتمام خوهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: این پایانه به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و تسهیل تردد آنها از محل پل سید خندان به سایر مناطق شهر احداث خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: