جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1397     
اجرای عملیات تعریض معابر منتهی به تونل آرش- اسفندیار

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوزمعاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 گفت: عملیات تعریض خیابان های راجیان و شاهین در ضلع شرقی تونل آرش-اسفندیار برای افتتاح فاز اول این تونل رو به اتمام است.

امیرهوشنگ گل محمدی با بیان اینکه تعریض تقاطع های راجیان و گوی آبادی در ضلع غربی به پایان رسیده ابراز داشت: تمامی معارضین ملکی در ضلع جنوب خیابان راجیان حد فاصل خیابان عمرانی تا خیابان گوی آبادی، تملک و عملیات تسطیح و آسفالت به پایان رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 ابراز داشت: در کل مسیر، تمامی تیرهای برق، رفع معارض شده و با این اقدام کل شبکه برق رسانی این محدوده نیز نوسازی شده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: خیابان شاهین حد فاصل خیابان گوی آبادی تا میدان لادن در ضلع جنوب کاملا تعریض شده است و به جهت رفاه مالکین املاک ضلع جنوبی،کد پروژه به نحوی تعریف شده که ضمن رعایت شیب عرضی خیابان برای جمع آوری آبهای سطحی، وضعیت ورود و خروج خودروها در پارکینگ و درهای ورودی به آن نیز مورد بهسازی قرار گرفت.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3  افزود: همچنین تعریض ضلع جنوبی خیابان راجیان حد فاصل خیابان دلیری تا عمرانی و رفع معارضین تاسیساتی با حذف تیرهای برق به صورت کابل زمینی در این محدوده انجام و به اتمام رسیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: