جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
رفع تصرف 15 میلیون متر مکعب از اراضی تصرف شده

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر کل محیط زیست استان تهران در رفع تصرف 15 میلیون متر مکعب از اراضی تصرف شده در اراضی ورجین، شمیرانات و البرز مرکزی خبر داد.

محمدهادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران در نشست خبری مربوط به رفع تصرف اراضی ملی در مناطق حفاظت شده و مقابله با زمین خواری گفت: در دو ماهه اخیر 85 هکتار از اراضی تصرف شده در تهران رفع تصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه رفع تصرفات در محدوده لواسان تمام شده است افزود: وارد رفع تصرف در محدوده رودبار قصران شدیم که بیشتر منطقه البرز مرکزی است که از این مجموعه 4 پلاک دیگر باقی مانده است.

وی در ادامه اظهار داشت: به طور کلی در استان تهران 22 میلیون متر مکعب تصرفات طی 10 سال گذشته انجام شده است که تا کنون 15 میلیون متر مکعب از آن رفع تصرف شده است.

حیدرزاده ادامه داد: اولویت اول این است که اجازه ندهیم تصرفی صورت گیرد و اولویت بعدی این است که بتوانیم رفع تصادفات را انجام دهیم.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه حجم تصرفات در سنوات گذشته بسیار زیاد بوده است بیان داشت: حجم این تصرفات به قدری بوده است که محیط بانان مجبور هستند که وقت خود راصرف رفع تصرف کنند این در حالی است که اولویت حفظ زیستگاه و محیط بخش است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مساحت شمیرانات بیشترین حجم تصرف در این منطقه بوده است لذا عزم ملی در این زمینه برای مقابله با این پدیده لازم است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: