جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
سه خط بی آرتی در یزد راه اندازی می شود

به گزارش اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد با اعلام این که در حال حاضر بیش از یک هزار دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی شامل 253 دستگاه اتوبوس و 764 دستگاه مینی بوس در یزد در حال تردد هستند، گفت: 71 درصد از این تعداد، مینی بوس های در اختیار بخش خصوصی‌اند و 70 درصد نیز اتوبوس هایی هستند که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

محمد جواد کریمی افزود: خرید اتوبوس های جدید وارداتی در دستور کار سازمان اتوبوسرانی یزد قرار دارد که البته این امر مستلزم تأمین اعتبار مورد نیاز بوده و پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی با اشاره به این که مطالعات کارشناسی اجرای خطوط بی آرتی در یزد با تعیین مسیرهای این خطوط به پایان رسیده، اظهار کرد: سه خط بی آرتی برای یزد در نظر گرفته ایم که خط اول از پایانه امام خمینی (ره) به پایانه الغدیر، خط دوم از خیابان شهید بابایی به دروازه قرآن از مسیر خیابان کاشانی و خط سوم از خیابان شهید بابایی به دروازه قرآن از مسیر بلوار دانشجو، پیش بینی شده است.

مدیرعامل اتوبوسرانی یزد در پایان با تأکید بر این که مقدمات راه اندازی خطوط بی آرتی انجام و خریداری 90 دستگاه اتوبوس به این منظور پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی یزد و راه اندازی خطوط بی آرتی، جزء برنامه‌های سال آینده این سازمان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: