جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 دی 1393     
افزایش آمار طلاق در میناب

 

ایسنا:«نصرت عسکریان» از منطقه‌ی خلیج‌فارس در میناب، اظهار کرد: در هشت ماهه‌ی نخست سال، آمار طلاق در شهرستان میناب نسبت به پارسال،هشت درصد افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه میانگین سن طلاق برای مردان 32 سال و برای زنان 27 است، افزود: بیشترین طلاق ثبت شده مربوط به گروه سنی 29-25 سال برای مردان و 24-20 سال برای زنان است که 253 مورد آن شهری و هشت مورد آن روستایی است.

 

رئیس اداره ثبت واحوال میناب گفت: ازدواج درهشت ماهه‌ی نخست نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

 

عسکریان افزود: آمار کل ازدواج در هشت ماهه‌ی نخست امسال 2274 مورد بوده است که نسبت مشابه به سال گذشته 2471 مورد به ثبت رسید.

 

وی اظهار کرد: بیشترین ازدواج به ثبت رسیده در گروه سنی 24-20سال برای مردان و 19-15سال برای زنان است.

 

عسکریان در مورد آمار فوت و تولد گفت: درصد رشد فوت و تولد در هشت ماهه‌ی سال، بسیار پایین بوده است و در ولادت آمار یک دهم درصدی و در فوت آمار 1.5درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی در خصوص کارهای انجام شده به غیر از وقایع چهارگانه گفت: علاوه‌بر وقایع چهارگانه موارد دیگری هم از قبیل، تغییرنام 45 مورد، نام خانوادگی 59 مورد، صدور شناسنامه مکانیزه 5547 مورد، صدور شناسنامه برا افرادی بالای 18سال که تاکنون شناسنامه نداشته‌اند شش مورد و... انجام شده است.

 

عسکریان از شهروندان مینابی خواست که هرگونه فوت و تولد را به این مرکز جهت ثبت اعلام کنند و در غیر اینصورت و در پایان موعد مقرر تخلف محسوب می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده‌ی 15 قانون اداره ثبت احوال مهلت اعلام تولد در بدو تولد 15 روز هم‌چنین بر اساس ماده 25 قانون ثبت احوال اعلام هرگونه فوت را 10روز بعد از این واقعه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: