جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 دی 1393     
طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک تا پایان هفته در بوستان دانشجو اجرا می شود

به گزارش گروه  مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،قائم مقام شهرداری منطقه 11 ؛ در مراسم آغاز اجرای طرح کمپین آسمان آبی ، زمین پاک که با هدف فرهنگ سازی انضباط ترافیکی، از روز شنبه ششم دی در بوستان دانشجو آغاز شده، این منطقه را بهشت حمل و نقل عمومی در بین مناطق خواند.

نصرالله آبادیان قائم مقام منطقه 11 با اعلام خبر اجرای طرح کمپین آسمان آبی ،زمین پاک؛ تا پایان هفته در بوستان دانشجو، جلب توجه و نظر رانندگان خودروها به انضباط ترافیکی و حرکت بین خطوط را از مهم ترین اهداف این طرح دانست.

وی به اجرای پروژه خط سفید در سطح منطقه اشاره کرد و گفت:عملیات اجرایی این طرح در سه محور وحدت اسلامی ، شوش و جمهوری از آبان ماه آغاز شده است که طی آن خط کشی عابر پیاده، روکش آسفالت ،نصب 66 تابلوی انتظامی ، همسطح سازی و مناسب سازی 20 مکان ، رفع نواقص و نگهداری 4 ایستگاه حمل و نقل عمومی و احیاء 3500مترطول خط کشی انجام شده است.

آبادیان با توجه به قرار گرفتن محدوده منطقه 11 در بخش مرکزی و پرترافیک پایتخت؛ به وجود اصناف متعدد و راسته های تجاری در خیابان های این منطقه اشاره کرد وگفت:با توجه به عزم مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی؛ اقدامات گوناگونی در خصوص آزاد سازی و تملک املاک مسیر خط 3 و 7 مترو در سطح منطقه صورت گرفته است. به طوری که اکنون منطقه 11 به عنوان بهشت حمل و نقل عمومی در میان مناطق تهران شناخته شده و با توجه به وجود ایستگاه مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی در این منطقه ، رقم قابل توجهی از مسافرت های شهری در سطح منطقه 11 اتفاق می افتد .

وی خاطر نشان کرد: وجود 12 ایستگاه مترو از خطوط 3 و 7 در سطح منطقه 11 به همراه 3 خط بی آر تی و قریب به 180 ایستگاه اتوبوس و 25 خط تاکسی در بخش حمل و نقل عمومی به شهروندان پایتخت خدمت رسانی می کنند. به طوری که هر شهروند با طی مسیری کمتر از 350 متر به یکی از سامانه های حمل و نقل عمومی دسترسی دارد.

طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک با هدف آموزش رفتارهای ترافیکی و ارتقای فرهنگ رانندگی و نیز توجه شهروندان به موضوعات زیست محیطی؛ برای نخستین بار روز شنبه 6 دی ماه با حضور مردان سپید و جمعی از مدیران شهری و شهروندان در بوستان دانشجوآغاز شد. این طرح که توجه خود را به موضوع آلودگی هوا و آلودگی زیست محیطی معطوف داشته؛ با فرهنگ سازی و نمود عملی رفتار صحیح شهروندی در دو مقوله رانندگی منضبط و تفکیک پسماند، در راستای نهادینه سازی رعایت حقوق شهروندان و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه رانندگان به حرکت در بین خطوط ، فعالیت خود را در قالب طرح "کمپین آسمان آبی – زمین پاک" از بوستان دانشجو آغاز و تا پایان هفته در همین مکان به اجرا در می آید.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: