جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 دی 1393     
تمامی فعالیت های شهرداری تهران در چارچوب خانواده اجرایی می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،سومین جشنواره تسنیم با محوریت خلاقیت های فرهنگی – هنری و ابتکارات جامعه محور بانوان محلات شهر تهران از سوی اداره کل بانوان شهرداری تهران امروز 9 دی ماه به مدت یک هفته در پارک گفتگو افتتاح شد.

حجت الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز در افتتاحیه سومین جشنواره تسنیم گفت: جشنواره تسنیم فرصتی را برای بانوان با سلیقه فراهم کرده است تا با نمایش گذاشتن خلاقیت های خود بتوانند تحول فرهنگی را در شهر ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهد، اظهار کرد: تسنیم ویترینی به منظور نمایش تحول فرهنگی در زندگی است و اغلب مخاطبان خود را به بانوان اختصاص می دهد، چراکه حضور بانوان در نهاد فرهنگی و اجتماعی در شهر حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به شکل گیری خانه های تسنیم در سراهای محلات، خاطرنشان کرد: اکنون که در قالب سیاست محله‌محوری و با استقرار و توسعه سراهای محله در کلیه محلات شهر تهران، همچنین با شکل‌گیری خانه‌های تسنیم در این سراهای محله، زمینه‌های ساختاری لازم برای مشارکت نهادینه بانوان و ذی نفعان محلی حوزه بانوان در نظام مدیریت و برنامه‌ریزی این حوزه به وجود آمده است، فعالیت مناسب و کارآمد خانه‌های تسنیم می‌تواند زمینه‌های مؤثری برای ارتقاي کیفیت زندگی بانوان در سطح محلات شهر تهران فراهم شود.

امرودی یکی از مهم ترین سیاست های شهرداری تهران را راه اندازی جشنواره های فرهنگی با مدیریت بانوان و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و توجه به نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: خانواده به عنوان مهم ترین و زیباترین نهاد جامعه که می تواند نقش فرهنگی و اجتماعی را مدیریت کرده و به بهترین شکل ممکن کارکرد خود را ایفا کند. به همین منظور شهرداری تهران، تمامی فعالیت های خود را در چارچوب خانواده به اجرا می رساند.

وی در پایان، ضمن قدردانی از اداره بانوان شهرداری تهران جهت برگزاری جشنواره تسنیم گفت: حضور بانوان با آثار به نمایش گذاشته شده می تواند به منظور تداوم و برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و اجتماعی فعالیت چشمپیری داشته باشد.

گفتنی است، شهروندان می توانند از جشنواره تسنیم در پارک گفتگو از امروز 9 دیماه تا 15 دیماه از ساعت 9 صبح الی 19 عصربازدید کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: