جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 مرداد 1397     
استفاده رایگان عکاسان از پردیس سینمایی هروی سنتر

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه چهار تهران گفت: به مناسبت روز جهانی عکاسی، عکاسان رسانه ها می توانند به همراه دو نفر در روزهای دوشنبه از پردیس سینمایی هروی سنتر به صورت رایگان استفاده کنند.

"سیدعلیرضا حسینی" ضمن تبریک روز جهانی عکاسی گفت: نوزدهم آگوست مصادف با 28 مردادماه در تقویم بسیاری از کشورهای جهان به عنوان روز جهانی عکاسی نامگذاری شده است.
 
وی در ادامه گفت: عکاسی به‌عنوان یک پدیده علمی متولد شد به‌ شکل یک صنعت گسترش یافت و به عنوان یک هنر تثبیت شد. در حال حاضر عکس به یکی از جذاب‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده و روزبه‌روز در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.
 
حسینی افزود: عکاسی راهی است برای انتقال احساسات و ثبت لحظات، انتقال اخبار و ثبت حوادث و رویدادهای مهم و بر این اساس با توجه به تأثیر بالایی که عکاسی در زندگی امروزه دارد، قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش از وظایف مدیریت شهری به حساب می آید.
 
شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن به کار هنرمندانه، پر از ظرافت و خطیر این قشر از جامعه هنری، عکاسان می توانند با همراه داشتن کارت عکاسی تا پایان سال روزهای دوشنبه هر هفته از پردیس سینمایی هروی سنتر واقع در تپه شمس آباد میدان هروی تهران به صورت رایگان استفاده کنند.
 
وی درخصوص بهره برداری از نخستین پردیس سینمایی در منطقه 4 گفت: پردیس سینمایی هروی سنتر با سه سالن سینمایی و ظرفیت ۳۵۵ صندلی نخستین طرح مشارکتی منطقه بوده که این مجموعه با ظرفیت 200 صندلی در سالن "فرهنگ"، ۸۵ صندلی در سالن "هنر" و70 صندلی در سالن "اندیشه" آماده خدمات رسانی است.
 
شهردار منطقه 4 با اشاره به نقش خطیر عکاسان در جامعه گفت: شهرداری منطقه 4 دست یاری عکاسان را می فشرد تا در انعکاس معضلات، پیشنهادات و اقدامات مفید شهرداری منطقه چهار را کمک رسانند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: