جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
طرح تفکیک زباله از مبدا در 123 ناحیه شهر تهران از سال 94 اجرا می شود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از اجرایی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا در 123 ناحیه شهر تهران از اول سال 94 خبر داد.

حسن کریمیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با توجه به اینکه بحث بازیافت و تفکیک زباله از مبدا در شهر تهران اجرایی شده است، گفت: حدود هشت ماه روی بحث‌های تخصصی، نحوه اجرایی زیر ساخت ها و برنامههای فرهنگی و اجتماعی کار شده و حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از مهمترین اهداف این سازمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهردار تهران طرح آسمان آبی و زمین پاک را در دستور کار اصلی برنامه‌های شهرداری قرار داده است، تصریح کرد: زمین پاک مربوط به حوزه پسماند است و برنامه های فرهنگی این سازمان وارد کمپینگ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شده است.

کریمیان با توجه به اینکه در بحث اجرا در هر منطقه ناحیه با ویژگی های خاص خود برنامه‌هایی را توسط  پیمانکار اجرا و بر آن نظارت می کند، عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهر تهران خود به عنوان ناظر عالی بر کار تمامی نواحی نظارت می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه در این طرح در مرحله اول 12 ناحیه از 123 ناحیه کار خود را شروع کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به بازدیدهایی که از محلات و نواحی مختلف شهر انجام شد متوجه استقبال خوب مردم  از این طرح شدیم و به همین منظور ما ناحیه دیگر را در مرحله دوم به این  طرح اضافه کردیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در هر منطقه یک ناحیه در طرح تفکیک زباله از مبدا وارد شده‌اند، اشاره کرد، امید است تا پایان سال بتوانیم از 22 ناحیه خروجی داشته باشیم و با رفع نواقص و معایب بتوانیم تا اوایل سال 94 این طرح را در 123 ناحیه شهر تهران اجرایی کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: