جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 دی 1393     
پیشرفت فیزیکی 80درصدی سراهای محله منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت:در حال حاضر سراهای محلات منطقه 19 در مرحله پیشرفت فیزیکی 80 درصدی است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 با اشاره به اینکه با اتمام سراهای محله دولتخواه و شهید کاظمی زمینه خدمات رسانی به شهروندان در زمینه های فرهنگی و آموزشی مهیا می شود اظهار کرد: سرای محله دولتخواه با مساحت 2 هزار و 100 متر مربع در 5 طبقه که ساخت هر طبقه 420 متر مربع است  و پیشرفت فیزیکی 80 درصدی همزمان با دهه فجر و 22 بهمن ماه سال 93 افتتاح و  به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: سرای محله شهید کاظمی با پیشرفت فیزیکی 45درصدی در خیابان خلازیر در 6 طبقه شامل هزارو 950 متر مربع و امکاناتی از جمله قرائت خانه، کلاس های آموزشی، اتاق  شورایاری، مدیرمحله، نماز خانه، سرویس های بهداشتی ، اتاق اسباب بازی مخصوص کودکان و آمفی تئاتر همزمان با دهه فجر و 22 بهمن ماه سال 93افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی در پایان گفت: 11 سرای محله در محلات منطقه 19 به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند و با ساخت دو سرای محله دولتخواه و شهید کاظمی سرانه های فرهنگی آموزشی منطقه 19 افزایش می یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: