جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 دی 1393     
شهرداری تهران در بحث توانمندسازی، میان سازمانهای متولی امور بانوان پیشتاز است

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 گفت: شهرداری تهران بیش از دیگر سازمانهای متولی امور زنان که دارای بودجه دولتی هم هستند، در بحث توانمندسازی بانوان فعالیت کرده است.

جلسه تکریم و معارفه مشاور امور بانوان منطقه که با حضور معدنی پور مدیر کل امور بانوان و فیروزفر مدیر ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران همچنین مولایی شهردار منطقه 22، قائم مقام شهردار و تعدادی از معاونان و مدیران ادارات این منطقه برگزار شده بود، شهردار منطقه با تقدیر از خدمات مختاری مشاور پیشین امور بانوان منطقه در زمینه بانوان گفت: در بحث توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران کارهای بسیار خوبی انجام شده و این فعالیتها موجب بیشتر شدن توقع شهروندان در بحث بانوان شده، لذا مسئولیت بانوان نیز در این زمینه افزایش یافته است. بحث بانوان و توانمندسازی آنان یکی از دغدغه های شهردار تهران است و در این باره باید به دنبال تکریم و حفظ حرمت بانوان باشیم.

معدنی پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد:  نقش زنان امروز در عرصه های اجتماعی مهم و توانمندسازی آنان در رشد جامعه قابل توجه است. بانوان ذاتا مدیرند و باید از ظرفیتهای آنان در پیشبرد اهداف جامعه استفاده شود. شهرداری تهران واقف به این تواتمندیها و در صدد تقویت آنهاست.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، با تقدیر از فعالیتهای مختاری مشاور پیشین شهردار منطقه 22 در امور بانوان بر استفاده از تجربیات و بکارگیری وی در شهرداری تهران تاکید کرد.

فیروزفر مدیر ستاد توانمندسازی زنان نیز در ادامه جلسه با بیان این مطلب که 90 درصد مراجعه کنندگان به سراهای محله ها و 70 درصد از مراجعان دیگر مراکز اجتماعی را بانوان تشکیل می دهند، گفت: اگر رضایت بانوان را جلب کنیم بخش عظیمی از مخاطبانمان را راضی کرده ایم. رویکرد شهرداری تهران در بحث زنان، توانمند سازی است نه حمایتی. در اردوی 2 روزه ای که بصورت کشوری و باحضور همه سازمانها برگزار شد، فعالیتهای شهرداری تهران در این زمینه بعنوان طرحی الگوسازی شده در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان این جلسه با اهدای حکم ام سلیمه خداوردی مشاور جدید شهردار منطقه 22 در امور بانوان، سودابه مختاری که پیش تر این سمت را بعهده داشت، مورد تکریم قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: