جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 اسفند 1393     
پروژه خط سفید در منطقه 8 با موفقیت اجرا شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه8 خبر از موفقیت در اجرای پروژه خط سفید در منطقه داد.

منصور هنرور معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 8 با اشاره به پروژه خط سفید اظهار کرد: این طرح از شهریور ماه امسال به صورت پایلوت در منطقه 8 آغاز شد و با موفقیت در سطح منطقه اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک است، ا ظهار داشت: نصب سیستم‌های هوشمند، اجرای صحیح خط کشی‌های اشتباه، همسطح سازی محل‌های عبور عابران پیاده به ویژه معلولان، اصلاحات هندسی، نرده گذاری حریم تقاطع‌ها و میادین برای هدایت عابران پیاده، نصب تابلوها و پل روی آنها از مواردی است که در این پروژه انجام شده است.

وی افزود: نظم بخشی ترافیک، با حرکت بین خطوط وجلوگیری از انحراف وسایل نقلیه، افزایش ایمنی، با توقف وسایل نقلیه پشت خط ایست و هدایت عابران پیاده به سمت گذرگاه‌ها برای عبور از عرض معابر، ارتقای سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان و کاهش سوانح رانندگی از نتایج این اقدام است.

وی با اشاره به توجه به آموزش، فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان به حقوق خود، تصریح کرد: تلاش داریم در راستای اجرای این طرح عابران با طرح خط سفید، آشنا شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: