جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 فروردين 1394     
اجازه تبلیغات جنجال برانگیز در اتوبوس های SEPTA

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک قاضی دادگاه فدرال که قضاوت اختلافی بین موسسه حمل و نقل جنوب شرقی پنسیلوانیا (SEPTA) و گروهی که در تلاش برای خرید فضای تبلیغاتی روی خودروهای SEPTA بودند را بر عهده داشت حکم داده است که این موسسه باید هر تبلیغی را بپذیرد حتی اگر این تبلیغات حاوی پیام هایی باشند که باعث تحقیر مسافران و یا کارکنان این موسسه شوند.

SEPTA پس از بررسی های دقیق تصمیم گرفته است تا برای این حکم درخواست تجدید نظر ندهد. سیاست این موسسه در اکتبر 2014 اصلاح شد تا به SEPTA اجازه دهد این گونه تبلیغات را بدون نقض قانون رد کند. این تغییر سیاست پس از درخواست اولیه AFDI برای خرید فضای تبلیغاتی اعمال شد اما اکنون قابل اجرا نیست.

AFDI در تماس با موسسه مدیریت تبلیغات SEPTA، تیتان، خواهان خرید فضای تبلیغاتی روی کناره های 84 اتوبوس این موسسه شده بود. این تبلیغات شامل مفاهیمی است که ممکن است برخی آن را ضد اسلامی بدانند. این خودروها در سرویس های معمول SEPTA در محدوده خدماتی این موسسه به کار گرفته خواهند شد. این تبلیغات طی دوره ای 4 هفته ای از اول ماه آوریل روی خودروهای SEPTA دیده خواهند شد.

SEPTA در این مورد از مسافران خود عذرخواهی کرده و از آن ها خواسته نگرانی های خود را با پر کردن فرم خدمات مشتریان SEPTA یا ارسال پیغام صوتی ابراز کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: