جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394     
تداوم گردوخاک تا پایان هفته

تسنیم: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران اظهار داشت: به دلیل تشکیل توده گرد و خاک بر روی شمال کشور عراق و عربستان شاهد گرد و خاک در شهر تهران هستیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت در تهران تا فردا تداوم خواهد داشت و به مرور از میزان آن کم می‌شود و مجدداً در پایان فردا شاهد گرد و خاک در تهران خواهیم بود، گفت: آسمان فردای تهران کمی ابری و در ارتفاعات نیمه ابری خواهد بود.

* دمای 30 درجه‌ای/وزش باد شدید روز جمعه در تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روز جمعه وزش باد در تهران نسبتاً شدید می‌شود و اوایل شب جمعه بارش پراکنده در سطح شهر خواهیم داشت ولی به طور کلی غبار تا پایان هفته در تهران با شدت و ضعف رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دمای امروز تهران به 30 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، گفت: فردا از میزان گرمای هوای تهران یک الی دو درجه کاسته می‌شود و شاهد ناپایداری هوا در پایتخت خواهیم بود.

*هوای تهران ناسالم است/ سالمندان و کودکان توجه کنند

گودرزی با بیان اینکه امروز هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است، افزود: دمای هوای تهران فردا به 29 و جمعه به 28 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید در واقع هوای پایتخت کمی خنک‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود به دلیل ناسالم بودن هوای تهران، سالمندان، کودکان، بیماران قلبی، تنفسی و ریوی از تردد غیر ضرور در فضای باز خود‌داری کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: