جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 ارديبهشت 1394     
یوبر در پی مدرن سازی حمل و نقل عمومی هند است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یوبر، موسسه خدمات خودرویی مبتنی بر برنامه های تلفن همراه که با ادغام تکنولوژی و لوکس بودن به شهرت رسیده در صدد است تا فعالیت فوق مدرن خود را در سه چرخه های حمل و نقل (auto rickshaws) دهلی توسعه دهد.

در حالی که auto rickshaws بسیار عقب تر از کادیلاک اسکالاده و خودروهای شهری لینکلن هستند که برای حمل و نقل این موسسه در سان فرانسیسکو و نیویورک استفاده می شوند این موسسه در تلاش است تا جزئیاتی را در این سه چرخه ها اعمال کند که تا کنون تجربه نشده اند.

گفته می شود که به رانندگان این سه چرخه ها تاکید شده در هنگام ورود مسافر بگویند ناماسته (احوال پرسی رایج در هند) و سپس تاکسی مترهای خود را روشن کنند. یوبر به ازای هر جابه جایی علاوه بر کرایه دریافتی از مسافران، 40 روپیه نیز به رانندگان می پردازد. این موسسه هم چنین رانندگان این خودروها را تشویق می کند تا ظرفیت سه سرنشین را رعایت کرده و از این حد تجاوز نکنند و به جای استفاده از روش های رایج راه یابی مسیرهای ناشناس، از GPS های تلفن های هوشمند فراهم شده توسط این موسسه استفاده کنند.

البته این ادغام مشکلاتی نیز در پی داشته است. به عنوان مثال رانندگانی که تحت آموزش یوبر قرار گرفته اند نمی دانند چگونه از برنامه این موسسه در تلفن های هوشمندی که به آن ها داده شده استفاده کنند. این برنامه تماما به زبان انگلیسی است در حالی که اکثر این رانندگان بی سواد هستند.

در حال حاضر این موسسه هیچ درآمدی از سه چرخه های دهلی ندارد و فعلا بر گردآوری رانندگان جدید تمرکز کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: