جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 ارديبهشت 1394     
تجهیز 70 نقطه داخلی محدوده زوج و فرد به دوربین تا پایان خرداد

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از تجهیز 70 نقطه جدید در محدوده طرح زوج و فرد به دوربین های ثبت تخلف خبر داد و گفت: تا پایان خردادماه تمامی دوربین های ثبت تخلف تردد غیرمجاز در محدوده زوج و فرد به بهره برداری کامل خواهند رسید .

 ایلوش وزیری با بیان اینکه اکنون 110 دوربین نظارت و ثبت تخلف در ورودی های محدوده زوج و فرد نصب شده تا اعمال جریمه متخلفین به صورت مکانیزه صورت گیرد، گفت: 70 نقطه دیگر از محدوده طرح زوج و فرد به دوربین های ثبت تخلف تجهیز خواهند شد .

وی تصریح کرد:با برنامه ریزی های انجام شده، دوربین های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک هم به ثبت پلاک خودروهای متخلف در حال تردد در محدوده زوج و فرد خواهند پرداخت.

به گفته وی جریمه تخلف ورود غیرمجاز به محدوده ترافیکی زوج و فرد 200 هزار ریال است.

وزیری افزود: جانمایی برای نصب این 70 دوربین در داخل محدوده زوج و فرد نیز انجام شده و تا پایان خرداد ماه نصب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با اشاره به ساز و کار جریمه خودروهای متخلف افزود: اکنون بر اساس هماهنگی انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، هر ورود یا تردد غیرمجاز به محدوده زوج و فرد در صورت ادامه تخلف با گذشت یک ساعت، یک جریمه جدید برای خودرو به دنبال دارد.

به گفته وزیری آن دسته از شهروندانی که در محدوده طرح زوج و فرد ساکن هستند ، تنها مجاز به خروج از محدوده در هر زمانی از روز هستند و در صورت ورود مجدد به محدوده توسط دوربین ها جریمه خواهند شد .

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه دوربین های عبور از چراغ قرمز ، دوربین های محدوده طرح ترافیک و کنترل سرعت نیز قابلیت ثبت تخلف ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد را دارند، گفت: بر این اساس در صورت عبورغیرمجاز از چراغ قرمز یا سرعت غیر قانونی در محدوده زوج و فرد و جریمه الکترونیکی خودرو، پلاک ثبت شده به صورت برنامه ریزی شده از فیلتر ثبت تخلف زوج و فرد می گذرد.

وزیری تاکیدکرد: زیرساخت ها فراهم شده تا چنانچه تردد غیرمجاز خودرو در محدوده طرح زوج و فرد با گذشت یک ساعت از ثبت جریمه ادامه داشته باشد، توسط دوربین های داخل محدوده جریمه ای جدید برای خودرو منظور شود.

وی ادامه داد: با تجهیز تمامی دوربین ها در 70 نقطه مذکور جریمه ساعتی نیز عملیاتی خواهد شد .

وزری با تاکید بر اینکه طرح ایجاد محدوده ال.ای.زد نیز به زودی به شورای اسلامی شهر تهران ارایه می شود، گفت : با اجرای این طرح نیز ورود خودروها بر اساس آلایندگی بوده و با دوربین های نصب شده در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد کنترل خواهند شد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: