جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 ارديبهشت 1394     
اختلال در متروی واشنگتن باعث تاخیر رفت و آمد شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نقص فنی الکتریکی و دود در یک تونل متروی واشنگتن در روز دوشنبه باعث تاخیر چند ساعتی ارائه خدمات در سه خط و اشکال در رفت و آمد هزاران نفر در ابتدای صبح شد.

نقص جدی دیگری در هنگام شب و تعطیل شدن مترو سنتر اتفاق افتاد. در حالی که طرفداران بسکتبال در حال ترک Verizon Center بودند گزارش مشاهده دود در تونل و قطع برق ارسال شد. پس از این اتفاق قطارهای خطوط Blue، Orange و Silver مجبور شدند از یک مسیر رفت و آمد کنند که همین امر باعث ایجاد تاخیر در این خطوط شد.

گفته می شود دلیل این نقص یک مبدل بوده که از ساعت 11 شب تحت کنترل درآمده است.

مقامات مترو اعلام کردند اگرچه هیچ آتش سوزی در تونل رخ نداده بود برقی که انتظار می رود به طور ایمن عایق شده باشد، گرما و دود ایجاد کرده بود که در تونلی بین ایستگاه های Rosslyn و Foggy Bottom منتشر شد. چهار ماه پس از آن که مسافران خط Yellow در تونل پر از دودی در نزدیکی ایستگاه L’Enfant Plaza station گیر کردند و در این حادثه یک نفر جان باخت، این بار مقامات مترو به سرعت بخشی از سیستم مترو را تعطیل کردند.

در حالی که آتش نشانان و مقامات مترو در تلاش برای حل مشکل دود بودند، ارائه خدمات در بین این دو ایستگاه به مدت سه ساعت متوقف شده بود.

رئیس هیئت مدیره مترو، Mortimer L. Downey از مسافران عذرخواهی کرد و خطاب به آن ها اظهار داشت: "باید بدانید که اقدامات انجام شده صرفا به خاطر ایمنی شما بود که اولویت ما است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: