جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 ارديبهشت 1394     
با حمایت دولت و تلاش مدیران شهری ،قطعا شاهد حمل و نقل ایمنی خواهیم بود

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم  ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک شهروندان گفت: برای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و کاهش آلودگی هوا مهمترین مبحث،استفاده از حمل و نقل عمومی است در این راستا در کنار این که باید شهروندان را ترغیب به استفاده مناسب از حمل و نقل عمومی بایدکرد،می بایست تلاش شود شرایط و زیرساخت های لازم در این زمینه مهیا گردد.

سید مهدی هاشمی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: برای توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین موضوع سرمایه گذاری است که سودآور نیز می باشد همچنین باید بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی فراهم گردد.

وی در خصوص لزوم اجرای کامل طرح جامع ترافیک تهران افزود: براساس این طرح باید 75 درصد از سفرهای درون شهری توسط حمل و نقل عمومی صورت گیرد در حالی که هم اکنون این رقم براساس اعلام مسئولین شهری 59 درصد است و به دلیل کافی نبودن زیرساخت ها برای ارائه خدمات و برطرف نشدن نیازهای مردم اصلی ترین مسئله برای کاهش سفرهای درون شهری می باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص برداشته شدن احتمالی تحریم ها و تاثیر آن بر حوزه حمل و نقل تصریح کرد: در صورت برداشته شدن تحریم ها در تامین امکانات سرعت خواهیم داشت و باید باتوجه به توان داخلی خود تلاش کنیم تا نیازهایمان را برطرف کنیم.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حمایت دولت و تلاش بیشتر مدیران شهری حمل و نقل ایمن را دراختیار مردم قرار گیرد و رضایتمندی مردم را در این زمینه شاهد باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: