جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 ارديبهشت 1394     
عدم توجه به پاکیزگی در متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بر اساس بازرسی جدیدی که به تازگی منتشر شده، اکثر ایستگاه های زیرزمینی متروی نیویورک گاه و بیگاه تمیز می شوند و سازمان حمل نقل شهری (MTA) نیویورک سیتی ترانزیت (NYCT) به ایستگاه هایی که به رنگ آمیزی مجدد نیاز دارند بی توجه است.

تنها سه درصد از 276 ایستگاه زیرزمینی این مترو بر اساس استانداردهای NYCT تمیز شده اند گه این امر باعث ایجاد اختلالاتی همچون آتش سوزی در ایتسگاه ها، تاخیر قطارها و هجوم موش ها برای میلیون ها مسافر شده است.

MTA به طور مداوم به مسافران یادآوری می کند که زباله های خود را در ایستگاه ها یا قطار نگذارند اما سطل های زباله را تا چند ماه تخلیه نمی کند. برخی مسافران موش هایی را در مترو دیده اند که در ایستگاه ها و پلتفرم ها می خزند و به نظر می رسد در پی وعده غذای بعدی خود در قطارها هستند. این معضل روزانه میلیون ها مسافر مترو است و برای شهری در کلاس جهانی مناسب نیست.

در این تحقیق هم چنین بررسی شده که آیا NYCT از 1 جولای 2013 تا ژوئن 2014 به اهداف خود برای پاکیزگی ایستگاه ها و رنگ آمیزی آن ها رسیده است یا خیر. NYCT در این دوره 240 میلیون دلار به 2485 نفر از کارکنان خود پرداحت کرده تا ایستگاه های مترو را نگهداری و تمیز کنند. در حالی که درآمد عملکردی این موسسه بین سال های 2008 تا 2013 حدود 34 درصد رشد داشته است، میزان بهره گیری از این درآمد در پاکیزگی ایستگاه ها 6.3 درصد کاهش داشته است. هم چنین این موسسه 50 درصد از کارکنان بخش تمیزکاری خود را نیز تعدیل کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: