جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 تير 1401     
حرکت مثبت خودروسازان تجاری به سمت تامین نیاز بازار

 به گزارش نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تجاری سازان برای رشد تولید خودروهای تجاری در کشور عنوان کرد: هر نوع اقدامی از سوی خودروسازان در جهت کمی سازی و کیفی سازی در صنعت خودرو موجب خرسندی مردم است و همه از آن استقبال می کنند.

غلامرضا شریعتی اندراتی با اشاره به رشد تولید خودروهای تجاری در کشور اظهار داشت: قطعا هر نوع اقدامی از سوی خودروسازان در جهت کمی سازی و کیفی سازی در صنعت خودرو موجب خرسندی مردم است و همه از آن استقبال می کنند.
 
وی افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با پیگیری های دولت، وزارت صمت و مجلس خودروسازان تجاری به سمت تامین نیاز بازار حرکت کردند و ما نیز به سهم خود از خودروسازان تشکر می کنیم.
 
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات خودروهای تجاری علیرغم رشد تولید خودروهای تجاری در کشور عنوان کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان تجاری کشور و نیاز به نوسازی در این بخش تامین نیاز بازار از طریق تولیدات داخل زمانبر است. ضمن اینکه خودروسازان نیز موافق با واردات برای تامین بخشی از نیاز بازار هستند. لذا واردات خودروهای تجاری نه تنها ضربه ای به تولیدات داخل وارد نمی کند بلکه به تقاضای موجود پاسخ داده و با ایجاد رقابت موجب ارتقای کیفی ناوگان تجاری کشور می شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که به واسطه عدم تعادل عرضه و تقاضا شاهد قرعه کشی خودروهای سواری و ثبت نام تعداد زیادی از متقاضیان هستیم در بخش تجاری نیز با توجه به رشد تقاضا نسبت به عرضه نیاز به واردات است اما پیرو جلساتی که با وزیر راه داشتیم تقاضای لازم برای بهره مندی از ظرفیت های داخل وجود دارد و خودروسازان تجاری نیز مورد عنایت دولت هستند و جای نگرانی نیست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: