جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 تير 1394     
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از آغاز فاز 2 کمپین (آسمان آبی ، زمین پاک) خبر داد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از آغاز فاز 2 کمپین ( آسمان آبی ، زمین پاک ) خبر داد و گفت: فاز 2 کمپین آسمان آبی ، زمین پاک با محوریت خط سفید در معابر منطقه 4 آغاز شده است.

مهدی اناری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: تاکنون طرح خط سفید در شهر تهران در 2 فاز انجام شده است که فاز 1 آن در آذر ماه سال 93 شروع و خرداد ماه سال 94 به پایان رسیده است.

وی در خصوص اجرای فاز 1 این طرح خاطر نشان کرد: این فاز شامل 44 تقاطع در منطقه ، اجرای خط کشی های جدید ، ساماندهی ایستگاه های حمل و نقل عمومی با هدف دسترسی آسان مسافران سطح منطقه و تجهیز معابر و تقاطعات به دوربین های هوشمند و کنترل سرعت و کنترل ثبت تخلف از چراغ قرمز است.

وی افزود: فاز یک خط سفید در برگیرنده 29 محور شریانی به طول حدود 63 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن به طور کامل انجام شده است.

اناری در خصوص فاز 2 خط سفید تصریح کرد: این فاز حدودا 31 محور از معابر جمع و پخش کننده را به خود اختصاص داده و 44 کیلومتر از سطح منطقه را شامل می شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 95 درصد از مطالعات کار انجام شده و 35 درصد از مراحل اجرای آن پیشرفت داشته و مطابق زمانبندی تا پایان مرداد ماه سال جاری تکمیل می شود البته در طرح خط سفید مجموع دو فاز 1 و 2 حدود 106 کیلومتر از معابر سطح منطقه شامل این طرح می شود.

اناری در خصوص هدف از اجرای خط سفید اظهار داشت: این طرح به حل مسائل زیست محیطی ، تشویق استفاده مردم از حمل و نقل عمومی ، آموزش رفتارهای ترافیکی مناسب ، ارتقای فرهنگ ترافیک در بین افراد و کاهش مصرف سوخت کمک خواهد کرد.

وی افزود: در پارک آموزش ترافیک منطقه، آموزش لازم به تمام مدارس ، مهد کودک ها ، سرای محلات و رانندگان داده می شود و از ابتدای طرح تاکنون 12 هزار نفر در این پارک آموزش دیده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: