جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
از امروز آغاز می شود:
اجرای ویژه برنامه های هفته بدون نایلکس با محوریت آسمان آبی

به گزارش گروه مناطق22 گانه شهرداری نیوز: قائم مقام شهردار منطقه 20 از اجرای ده ها ویژه برنامه اجتماع محور با رویکرد ترویج بیش از پیش طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید در این منطقه جنوبی خبرداد.

اصغر عطائی با بیان این مطلب گفت: به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص مضرات استفاده از کیسه های پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف در هفته بدون نایلکس ده ها ویژه برنامه اجتماعی فرهنگی در مراکز مهم خرید و فرهنگی منطقه 20 اجرا و بیش از 15 هزار کیسه قابل بازیافت توزیع می شود.

عطائی با اشاره به اینکه تمامی برنامه ها با پیام پلاستیک کمتر، زمین پاک، سلامت بیشتر به اجرا در می آید، افزود: همزمان با این هفته، 5 هزار کیسه تجزیه پذیر نظیر کیسه های پارچه ای و ظروف یک بار مصرف گیاهی در مراکز مهم خرید همچون  میادین میوه و تره بار، فروشگاه های شهروند، رفاه، نجم خاورمیانه توزیع خواهد شد.

وی به آموزش های شهروندی که با شروع ماه رمضان ویژه نمازگزاران در مساجد اجرا می شود نیز اشاره کرد و گفت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ کاهش مصرف کیسه های نایلونی، در 18مسجد منتخب با مشارکت خادمین مساجد و ائمه جماعات، کارگاه های آموزش شهروندی به همراه توزیع 4 هزار و 500 کیسه تجزیه پذیر در بین نمازگزاران برپا می شود.

عطائی در ادامه به حضور هزاران شهروند در نمایشگاه فصل نیایش منطقه 20 نیز اشاره کرد و افزود: توزیع 5  هزار و 500 کیسه تجزیه پذیر در بین بازدید کنندگان نمایشگاه و همچنین سرای محله های 20 گانه لحاظ شده است که به همراه آموزش های شهروندی انجام خواهد شد.

عطائی با اشاره به طرح مهم زیست محیطی آسمان آبی زمین پاک و خط سفید افزود: به منظور آشنایی و ترویج بیش از پیش این طرح زیست محیطی و جلب مشارکت شهروندان، تمامی ویژه برنامه های هفته بدون نایلکس با محوریت طرح آسمان آبی پیش بینی شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان همچنین به آموزش های چهره به چهره که از سوی کارشناسان برای شهروندان در بوستان ها، مراکز فرهنگی، مراکز خرید، و سرای محلات با مشارکت اداره های محیط زیست، آموزش شهروندی و بازیافت برپا می شود نیز اشاره کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: