جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
شهردار منطقه 7 پاسخگوی مستقیم تماس‌های سامانه 1888

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، برای نخستین بار و به عنوان پایلوت در میان مناطق 22 گانه چایتخت، شهردار منطقه 7 سه شنبه هر هفته به تماس های شهروندان با سامانه 1888 پاسخ می دهد.

دکتر نگهبان شهردار منطقه 7 با اعلام این خبرافزود: با وجود بسترهای ارتباطی مختلف برای ارتباط با اهالی نظیر سایت منطقه، ملاقات های حضوری و عمومی با شهروندان و نمازگزاران در مساجد، تماس های مستقیم تلفنی به گوشی همراه شهردار، شهروندان می توانند به طور هفتگی و از طریق تماس با سامانه 1888 مشکلات خود را با شهردار منطقه مطرح کنند.

وی گفت: هدف از این اقدامات کم کردن فاصله ها میان شهردار و شهروند است زیرا این پل های ارتباطی موجب تسهیل در امور خدمت رسانی به شهروندان شریف منطقه می شود .

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سه شنبه هر هفته به مدت دوساعت از ساعت 10 تا 12 ظهر پاسخگوی مستقیم تماس های 1888 هستم .

وی با بیان اینکه پاسخگویی شهرداران به شکل فصلی در سامانه مرکزی 1888 همچنان ادامه دارد تصریح کرد: شهرداری منطقه 7 برای اولین بار در میان مناطق 22 گانه پایتخت اقدام به ایجاد فضای ارتباطی مستقیم با شهروندان از طریق سامانه نظارتی کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: