جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 تير 1394     
پل تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی به مرحله نصب عرشه رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،عملیات احداث پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد مرحله نصب عرشه شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرایی در پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بخشی از عرشه فلزی پل شرق به غرب این تقاطع با موفقیت نصب شد.

مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه بهره برداری از پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می کند، ابراز امیدواری کرد مرحله نصب عرشه در این پل های سواره رو تا پایان مهرماه امسال به اتمام برسد.

گفتنی است پروژه تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آنها مجموعه ای از گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، به زودی در این پروژه علاوه بر پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، پل های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب بزرگراه ارتش نیز به مرحله اجرا خواهند رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: