جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 2 مرداد 1394     
رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران تأكيد كرد:
اولويتي بالاتر از جان شهروندان وجود ندارد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز: رييس كميته محیط زیست شوراي اسلامي شهر تهرا ن با تأكيد بر اهميت موضوع محيط زيست به عنوان ضرورت امروز شهر تهران به عنوان سرفصل فعاليتهای مديريت شهري گفت: تنها در صورت اولويت دادن به محيط زيست است كه مي‌توانيم اميدوار باشيم انبوه معضلاتي كه در زمينه‌هاي آب، خاك و هوا، این کلان¬شهر با آن‌ها دست و پنجه نرم مي‌كند، برطرف شوند.

مهندس محمد حقّاني افزود: برطرف كردن مشكلات زيست محيطي بايد در رأس برنامه‌ريزي‌هاي مديريت شهري قرار داشته باشد و اختصاص اعتبارات به اين منظور كه به صورت مستقيم با سلامت شهروندان سر و كار دارد از اهميت بالايي برخوردار است.

وي با اشاره به اين كه هموارسازي زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي، می¬تواند تأثیر به سزايي در كاهش موضوعات زيست محيطي بر جای بگذارد، اظهار كرد: به این منظور، توسعه حمل و نقل همگاني با محوريت مترو بايد به عنوان اولويت نخست در دستور كار مديريت شهري قرار گيرد.

مهندس حقّاني با بيان اين كه با نقطه مطلوب فاصله زيادي داريم، تصريح كرد: البته در اين ميان، به همكاري بين بخشي نیز نیاز داريم و این در حالي است كه هنوز مطالبات باقي مانده شهروندان تهران از دولت‌هاي نهم و دهم در زمينه اعتبارات توسعه حمل و نقل عمومي پرداخت نشده و مطالبات مردم این کلانشهر هر سال انباشته تر میشود.

رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه سلامتي، مهم‌ترين مقوله زندگي هر شهروند است و توجه به سلامت شهروندان از مهم‌ترين مسئوليت‌هاي مسئولان در سطوح ملي و محلي محسوب مي‌شود، خاطرنشان كرد: از اين رو، تخصيص اعتبارات بر اساس اولويت‌ها بايد مورد توجه قرار گيرد و بدون ترديد هيچ اولويتي بالاتر و مهم‌تر از حفظ جان مردم و سلامتي آن¬ها وجود ندارد.

 

                                                                                                                                                            

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: