جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
برگزاری طرح ساماندهی شبکه معابر و کاهش سوانح رانندگی در مرکز شهر

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: به منظور ارتقاء ایمنی شهروندان، طرح خط سفید با هدف فرهنگ سازی و ساماندهی شبکه معابر در سطح منطقه برگزار می‌شود.

امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 ،با بیان اینکه طرح خط سفید برای هدایت خودرو‌ها و حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران طراحی شده است، اظهار کرد: فاز اول خط سفید در معابر و شریان‌های درجه یک اجرا می‌شود.

حیدرنیا افزود: این طرح با هدف ساماندهی شبکه معابر، فرهنگ سازی، جلب توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی، کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء ایمنی شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح خط سفید باعث کاهش بی احتیاطی شهروندان می‌شود، گفت: با اصلاح هندسی معابر و خط کشی‌ها، شهروندان خود را ملزم به رعایت و توقف در حریم تعیین شده در تقاطع‌ها می‌دانند.

معاون حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزود: اصلاح خط کشی محوری، گذرگاه عابر پیاده تقاطع‌ها، عابر پیاده میان تقاطعی، آسفالت، اصلاح هندسی و اصلاح نوشتار از جمله اقداماتی است که در نماسازی خط سفید اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه فاز دوم خط سفید در معابر و 21 شریان درجه دوم منطقه در حال اجراست، گفت: آسفالت، خطی کشی و اصلاح هندسی خیابان‌های دماوند به طول 2 هزار و 300 متر، شریعتی به طول 730 متر و اصلاح خط کشی 32 تقاطع منطقه از جمله اقدامات در حال اجرا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: