جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
اصلاح زیر ساخت‌های ترافیکی در منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 از اجرای حداکثری طرح خط سفید و فرهنگسازی در زمینه اجرای این طرح در محدوده شمال غرب تهران خبر داد.

اصلاح زیر ساخت‌های ترافیکی در منطقه 22قاسم مولایی شهردار منطقه 22 ،با اشاره به نقش رانندگان حمل و نقل عمومی در اجرای طرح خط سفید اظهار کرد: به دلیل خدمات رسانی گسترده ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران و مهمتر از آن اعتماد شهروندان به این قشر در حفظ امنیت آشنایی با معابر و مراکز شهر اجرای این طرح از سوی تاکسیرانان موجب فراگیر شدن آن در میان شهروندان خواهد شد.

وی افزود: اجرای پروژه خط سفید در محدوده شمال غرب پایتخت همزمان با اجرای عملیات اصلاح زیرساختهای ترافیکی در سطح گذرگاه‌ها و معابر منطقه 22 و ارائه آموزش‌های فرهنگی در خصوص طرح خط سفید به شهروندان منطقه ارائه شد.

مولایی تصریح کرد: به منظور جریان سازی فراگیر در این حوزه افزون بر ارائه آموزش‌های عمومی برای تمام شهروندان، برنامه‌های متنوعی برای استفاده طیف وسیعی مخاطبان تهیه و اجرا شده  است.

وی در پایان گفت: برگزاری همایش های آموزش رانندگان اتوبوس و تاکسی منطقه بعنوان سفیران خط سفید، اجرای نمایش‌های ترافیکی با موضوع خط سفید در مدارس ابتدایی منطقه، آموزش شهروندان در سراهای محله های منطقه، نصب بنرهای تبلیغاتی و توزیع بروشور در محدوده با مضمون خط سفید و آسمان آبی – زمین پاک، برپایی غرفه آموزشی آسمان آبی در دریاچه شهدای خلیج فارس و بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری به منظور تبیین این طرح انجام شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: