جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
دو انتصاب در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،با تائید شهردار تهران، مدیرعامل جدید سازمان مشاور فنی و مهندسی و مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی منصوب شدند.

پیش از ظهر روز شنبه سوم تیرماه سال 1394، طی مراسمی که با حضور مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس عزیزا... نظری شهردار منطقه 2 و مهندس بهمن نوری شهردار منطقه 8 برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات 38 ماهه مهندس منصور نویریان در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، مهندس طهمز احمدپور به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معارفه شد.

علاوه بر این انتصاب، بر اساس حکم دیگری با تائید شهردار تهران، مهندس منصور نویریان که سابقه مدیریت اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران (از اسفند 1388 تا اردیبهشت 1391) و همچنین مدیرعاملی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران (از اردیبهشت 1391 تا تیر 1394) را در کارنامه دارد، به اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی رفت تا مدیریت این اداره کل را پس از دوره 9 ساله مدیریت مهندس بهمن نوری(شهردار کنونی منطقه 8) بر عهده گیرد.

گفتنی است مهندس طهمز احمدپور کارشناس ارشد مهندسی سازه است و پیش از این عهده دار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 2 بوده است. همچنین مسئولیت هایی همچون مشاور فنی شهردار منطقه یک و مشاور فنی شهردار منطقه 4 در سابقه فعالیت های مهندس احمدپور به چشم می خورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: