جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 مرداد 1394     
بازسازی ورودی های پایانه اتوبوسی نیویورک سیتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به عنوان بخشی از تلاش سازمان حمل و نقل نیویورک و نیوجرسی برای کاهش تاخیرها و ازدحام جمعیت برنامه ریزی شده تا ورودی های پایانه اتوبوسی بازسازی شود.

پاییز امسال مسافران اتوبوس های منهتن می توانند شاهد ساختار جدید ورودی های پایانه ها باشند.

Port Authority که نظارت بر پل ها، تونل ها، پورت ها، فرودگاه ها و مرکز تجارت جهانی نیویورک را نیز بر عهده دارد طی 18 ماه گذشته هدف انتقادات برای پایانه های اتوبوسی قرار گرفته است که شلوغ ترین مرکز حمل و نقل شهر با بیش از 200 هزار مسافر در روز هستند.

هزینه ساخت پایانه ای جدید که بیلیون ها دلار لازم دارد و ساخت آن حداقل یک دهه طول می کشد در برنامه 10 ساله 28 بیلیون دلاری این موسسه حساب نشده است. اوایل سال جاری طرح های ساخت پایانه ای جدید به خاطر غیر ممکن بودن و یا گران بودن، توسط اعضای کمیسیون این موسسه رد شد.

این موسسه که فاقد برنامه های طولانی مدت جامع است تلاش کرده تا بر پیشرفت های تدریجی مانند تعمیر سقف ها، بهبود خدمات تلفن همراه، پاکیزگی سرویس های بهداشتی و افزودن ورودی های اتوبوسی در سطح خیابان تمرکز کند.

هدف از بازسازی این ورودی ها، بهبود خدمات دهی اتوبوسی و کاهش ازدحام در پایانه است که می تواند به تونل ها و خیابان ها نیز کشیده شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: