جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
60000مترخط کشی محوری معابر اصلی منطقه

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از ایمن سازی و مناسب سازی معابر سطح این منطقه با اجرای پروژه خط سفید خبر داد.

"عزیز اله نظری" با اعلام این خبر افزود: فاز اول این پروژه که شریان های اصلی و درجه یک و دو را تحت پوشش قرار داده، در سطح منطقه دو با موفقیت انجام شده و هم اکنون فاز دوم پروژه خط سفید با هدف ساماندهی معابر و تقاطع های جمع و پخش کننده منطقه در حال اجراست.

وی اظهارداشت: با عنایت به اینکه در راستای ایمن سازی حرکت عابرین پیاده در این طرح توجه خاصی به تقاطع های چراغ دار شده است با توجه به وسعت قابل ملاحظه و همچنین وجود تقاطعات متعدد، اجرای این مهم همراه با تراش و روکش آسفالت و تغییر ابعاد خط کشی ها در سطح وسیعی انجام شده است.

به گفته نظری، همچنین در این منطقه اقدام به همسطح سازی گذرگاه های عابر پیاده، نصب علائم راهنمایی لازم و هوشمند سازی تقاطع ها شده است.

شهردار منطقه دو تهران در همین زمینه به انجام  بیش از 55640 متر مربع تراش و روکش آسفالت در تقاطع های سطح منطقه

اشاره و خاطرنشات کرد:  همسطح سازی و مناسب سازی و احداث  بیش از 240 مورد کانال عابر پیاده در تقاطع ها و معابر سطح منطقه نیز صورت گرفته است.

نظری تاکید کرد: اجرای بیش از 580 مورد خط کشی بلوک عابر پیاده و خط کشی ایست و نوشتار و پیکان جهت نما در تقاطع های اصلی سطح منطقه دو به همراه اجرای بیش از 60000 متر خط کشی محوری در معابر اصلی سطح منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه خط سفید است.

وی با بیان اینکه نصب و نوسازی 18000 متر طول گاردریل در بزرگراه های سطح منطقه انجام شده خاطرنشان کرد:  هوشمند سازی تقاطع های اصلی با نصب 14 عدد چراغ هوشمند ترافیکی و دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف به همراه نوسازی و رفع نقص بیش از 220 ایستگاه حمل و نقل عمومی در سطح منطقه از دیگر اقدامات اجرا شده در اجرای طرح خط سفید است.

شهردار منطقه دو تهران اجرای طرح خط سفید و ایجاد انضباط ترافیکی را یکی از نیازهای ضروری شهر دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و همراهی شهروندان شاهد کاهش مشکلات ترددی در منطقه باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: