جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
نخستین همایش فضای سبز ارگانیک شهرداری تهران برگزار می شود

به گزارش گروه اخبار محیط زیست شهرداری نیوز،نخستین همایش فضای سبز ارگانیک شهری با حضور مدیران و مسئولان شهری ، اساتید دانشگاه و اعضاء شورای اسلامی شهر تهران روز چهارشنبه 28 مردادماه در منطقه 9 برگزار می شود.

علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی در منطقه و وجود سه مرکز آموزشی گل و گیاه به منظور گسترش و ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص گل و گیاه و امور فضای سبز خانگی ، این شهرداری به شهروندان خدمات متنوعی ارائه می کند.

وی افزود: مراکز آموزشی و مشاوره گل و گیاه بوستان المهدی (عج) ، بوستان آزادی و فتح به عنوان سه مرکز آموزشی در سطح محدوده با ارائه مشاوره های لازم در خصوص نگهداشت فضای سبز بصورت منظمی فعال بوده و رضایت شهروندان را فراهم می کنند.

کریمی پور با اشاره به برگزاری نخستین همایش فضای سبز ارگانیک شهری نیز گفت: منطقه 9 بعنوان نخستین منطقه شهرداری بخشی از فضای سبز خود را بصورت ارگانیک نگهداری می کند که این کار با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس و تحت نظارت سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح نگهداشت فضای سبز بصورت ارگانیک از پاییز 93 در منطقه شروع شد و تا پایان فصل مبارزه با آفات گیاهی ادامه دارد.

معاون شهردار منطقه 9 با اشاره به ارزیابی مطلوب این طرح از سوی سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران گفت: این طرح بصورت موفقیت آمیزی در بخشی از منطقه انجام شد و امیدواریم الگویی برای اجرا در سطح مناطق پایتخت باشد.   




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: