جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 مرداد 1394     
پیشرفت 95 درصدی فاز دو خط سفید در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران منطقه 10 از پیشرفت 90 درصدی عملیات عمرانی فاز دوم خط سفید در 17 تقاطع منطقه خبر داد.

عباسعلی فراهی زاده معاون فنی و عمران منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: پس از اجرای موفق اصلاح معابر و شریان های اصلی منطقه در قالب فاز یک پروژه خط سفید، فاز دوم این طرح در 17 تقاطع از نیمه دوم تیرماه سال جاری آغاز شده که تاکنون 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی فراهم سازی زیرساخت ها و اجرای عملیات عمرانی برای نمادسازی خط سفید را زمینه ایجاد ارتقا انضباط اجتماعی و اصلاح رفتارهای ترافیکی برشمرد و خاطرنشان کرد: برهمین اساس با تلاش شبانه روزی عوامل و دست اندرکاران اجرای طرح، این عملیات در فاز دوم در مساحتی به طول 8604 مترمربع از معابر منطقه با استفاده از 1670 تن آسفالت اجرا شده و تا چند روز آینده به اتمام می رسد.

معاون فنی و عمران منطقه یادآور شد: همزمان با اجرای عملیات سخت افزاری این طرح، برای ایجاد زمینه فکری در شهروندان و نهادینه سازی مضامین و قوانین ترافیکی برنامه های مختلفی اعم از برگزاری کلاس ها، همایش ها، تبلیغات محیطی و ... با همکاری معاونت امور اجتماعی و معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال اجراست.

به گفته وی، فاز دوم خط سفید در بزرگراه شهید نواب صفوی تقاطع خیابان های ارومیه و دامپزشکی، خیابان کمیل تقاطع خیابان قصرالدشت، خیابان امام خمینی (ره) تقاطع دین محمدی و راستگرد این خیابان به بزرگراه شهید نواب صفوی و... در دست اجراست و تا آخر هفته جاری برای اجرای عملیات خط کشی و اصلاح آن با شیوه های جدید تحویل معاونت حمل و نقل و ترافیک می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: