جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
رضایت 98 درصدی شهروندان از فعالیت های مدیریت شهری منطقه 17

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 17 ضمن گرامیداشت دهه کرامت، از کسب رضایت 98درصدی شهروندان از فعالیتهای مدیریت شهری در دارالشهدای تهران مطابق با بررسی های طرح جهادی نظارت و بازخورد سنجی پیامهای سامانه 137 خبر داد.

طرح جهادی بررسی و بازخورد سنجی پیامهای مردمی در سامانه 137 از تیرماه سال جاری و با هدف بررسی کیفیت پاسخ دهی و رسیدگی به پیامها و درخواستهای مردمی آغاز شده و در نواحی سه گانه منطقه به اجرا در امد.

بهروز محمدزاده سرعت رسیدگی به پیامهای مردمی را مطلوب دانست و افزود: در این طرح و با بررسی مستقیم کیفیت پاسخ گویی به درخواستهای مردمی، مشاهده شد که سرعت رسیدگی از افزایش مطلوبی برخوردار بوده و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 31ساعت کاهش داشته است.

شهردار منطقه 17 رضایتمندی شهروندان را رکن اصلی موفقیت فعالیتهای شهری دانست و تصریح کرد: تمامی حوزه های تابعه مدیریت شهری منطقه 17 می کوشند تا با جلب مشارکت شهروندان از مشکلات موجود بکاهند. در همین خصوص و با بررسی به موقع درخواستهای مردمی، رضایت 98 درصدی شهروندان از کیفیت بازخوردهای پیامهای سامانه 137 حاصل شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیشتر از پنج درصد افزایش داشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: