جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
تهران الگوی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در میان شهرهای اسلامی است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخش اعظم توسعه عمرانی شهر تهران در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است، گفت: درحال حاضر مدیران شهری تمام تمرکز خود را معطوف به توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر می کنند که لازمه این امر همدلی و همزبانی دولت، ملت و شهرداری است.

عباس جدیدی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در این دوره از مدیریت شهری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شده، اظهار داشت: واقعیت این است که بخش عمده فعالیت های سخت افزاری در دوران مدیریت آقای قالیباف به اتمام رسیده است و حال شهرداری در راستای رسیدن به هدف مهم خود بیش از گذشته به موضوعات اجتماعی و فرهنگی توجه می کند.

وی ادامه داد: تحت این شرایط ضروری است تا سبک زندگی شهروندان تعالی داده شود و فرهنگ شهرنشینی در معنای ناب خود در جامعه منعکس شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تهران به عنوان ام القرای شهرهای اسلامی الگویی از سبک زندگی ایرانی-اسلامی محسوب می شود، گفت: در جامعه مدنی رشد و توسعه موضوعات فرهنگی نسبت به موضوعات سیاسی و اقتصادی اولویت دارد چرا که رفاه، آسایش و امنیت شهروندان تماماً در سایه توسعه اجتماعی تامین می شود.

جدیدی در پایان توسعه فرهنگی و اجتماعی و شکل گیری جامعه مدنی سالم را در گرو همدلی و همزبانی میان شهرداری، دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به این نکات و پیگیری آن در رده های مختلف تصمیم گیری، از هزینه مدیریت شهری کاسته می شود و بسیاری از اصول توسعه به درستی در شهروندان نهادینه می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: