جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
نبض پرسپولیس خوب نمی‌زند

مهر: ابراهیم آشتیانی در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان که با برتری دو بر یک سرخ‌پوشان همراه بود، گفت: پرسپولیس کیفیت بهتری را در این بازی نسبت به دیدار‌های گذشته‌اش از خود به نمایش گذاشت. این تیم حتی می‌توانست در این بازی بیش از دو گل بزند که به علت عدم دقت بازیکنان در زدن ضربات نهایی، این موضوع رخ نداد.

وی افزود: پرسپولیس در بازی‌های اخیرش نشان داده که نگاه ویژه‌ای روی حرکت از جناحین به ویژه حرکت از جناح راست دارد. آنها نباید تنها روی این کار تاکید داشته باشند. زیرا تیمی مانند پرسپولیس حداقل باید برای هر مسابقه چهار یا پنج تاکتیک برای بازی داشته باشد. پرسپولیسی‌ها باید روی شوت از راه دور و یا پپاسکاری و نفوذ به قلب دفاع حریف نیز برنامه‌ریزی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در مجموع پرسپولیس در حملات بد عمل نمی‌کند. اما در دفاع و فاز تدافعی مشکل دارد. مدافعان در بازی گذشته به ویژه در دقایق پایانی پر اشتباه ظاهر شدند. مشکل دیگر این است که مدافعان کناری هنگامی که به نفوذ می‌کنند، روی حملات جا می‌مانند. موضوعی که برانکو باید حل آن تدابیری بیندیشد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به تقویت در چندین قسمت از زمین را دارد. مساله‌ای که در بازی‌های اخیر شاهد آن بودیم این بود که پرسپولیس یک بازیساز تخصصی ندارد و از بازیکنان غیر تخصصی در این پست استفاده می‌کند. یک بازیساز مانند دروازه‌بان می‌ماند و باید بازیکن تخصصی در این پست استفاده شود. زیرا نبض بازی باید درد دستان بازیساز باشد و عدم حضور بازیساز مانند این می‌ماند که تیم نبض ندارد.

وی افزود: مهدی طارمی مهاجم خوبی است و فرارهای خوبی انجام می‌دهد. اما او نیاز به بازیکنی دارد که از پشت او را با پاس‌هایش تقویت کند. این مساله نیازمند حضور یک بازیساز با استانداردهای جهانی است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود. یک دفاع خوب که بتواند نیاز این تیم را در خط دفاع برطرف کند. پرسپولیس همچنین یک بازیساز و طراح را نیز در وسط میدان نیاز دارد. از طرف دیگر باید یک مهاجم شش دانگ نیز جذب شود تا در کنار طارمی به تیم کمک کند.

آشتیانی در پایان در رابطه با پیشی‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در باطی‌های آتی تصریح کرد: پرسولیس در حال حاضر روند مثبتی را در پیش گرفته و با تقویت در چند پست، می‌تئواند به جمع مدعیان بازگردد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: